Wednesday, June 27, 2007

Φτερό στον άνεμο, Λαπούτας μοιάζει

Έγραψε o Λαπούτας ένα ακόμα post με σιδηροδρομικό τίτλο «Η Jenkins, η Βασίλισσα της Νύχτας, οι ευνούχοι και ο Μότσαρτ». Όχι, δεν έγραψε για το ίνδαλμα του, την Ζωζώ Σαπουντζάκη. Άλλα έγραψε:

«Μας έχει κουράσει όλους αυτός ο παρατεταμένος καύσωνας και ο αντίκτυπός του χτυπάει στα ιστολόγια όπως και τη Λαπούτα.»

Δικιά του επιλογή το θηλυκό γένος. Εγώ απλά να παρατηρήσω ότι η παραδοχή της ιδιαιτερότητας [κουσούρι] είναι η αρχή της αποδοχής του εαυτού του. Μπράβο γενναία μου Λαπούτα. Το πρώτο βήμα έγινε... Άντε να δούμε την πλήρη μεταμόρφωση σου. Σε τι; Μα σ' αυτό που γράφεις παρακάτω:
«Σήμερα ξεσκόνισα το μπλογκ μου....»

Μεταμόρφωση σε σέξι θηλυκό-κατεργάρα καμαριέρα. Με το φτερό στο χέρι.

8 comments:

Anonymous said...

Aυτό το " ο αντίκτυπος που χτυπάει" είναι το κάτι άλλο!
Πάλι έμπνευση είχε η βασίλισσα της νύχτας, η Λαπούτα.
χαχαχαχα

Anonymous said...

Και τι να έγραφε η κοπέλα ρε;
Ο αντίκτυπος αντικτυπάει;

Anonymous said...

Μα τι ΣΟΥΠΕΡ ΟΥΑΟΥ ΤΕΛΕΙΑ που γράφεις!

Είσαι ό,τι καλύτερο έχω διαβάσει στα blogs!

Μήπως γράφεις επαγγελματικά και μας το κρύβεις;

Anonymous said...

Η Δέσποινα Στυλιανοπούλου των μπλογγ!

Anonymous said...

@Kafrelas (κατσαριδολαπούτα): γράφει
εκεί απ' όπου εσύ ούτε από το κατώφλι δεν μπορείς να περάσεις. Κι αν το περάσεις, σε πετάνε έξω με τις κλωτσιές. Όπως από το hotel memories
Χαχαχαχαχα

Anonymous said...

Eίπαμε, δεν είπαμε?


αφήστε την κοπέλλα να βάζει ότιό,τι - ανάλογα πως το βάζει) θέλει μέσα της.

Anonymous said...

Δεν το κάνω για να σου απολογηθώ Ανώνυμε. Αλλά οπωσδήποτε δεν είμαι ούτε έχω σχέση με τον Κατσαρίδα ή τον Λαπούτα.

Αν πρόσεξες εγώ δεν κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία μου για να λασπώσω κάποιον όπως κάνεις εσύ, θρασυδειλούτσικο χαριτωμένο πλασματάκι.

Εγώ, μια ερώτηση κάνω με επιμονή αλλά δεν παίρνω απάντηση: Επειδή αυτός που έχει το blog γράφει εξαιρετικά και δεν έχω ξαναδεί ποτέ, στη ζωή και στην καριέρα μου, τέτοια πένα, ρωτάω αν γράφει και επαγγελματικά. Θέλω να του κάνω επίσημη πρόταση για συνεργασία.

Anonymous said...

Καφρέλα, δεν πας καλά.
Τι σχέση έχει η πρόταση για συνεργασία με το αν γράφει επαγγελματικά κάπου (στο MAX για παράδειγμα σου κάνει αν γράφει; )