Wednesday, July 4, 2007

Όταν ο ποιητής Ηλίας Κροταλίας εμπνέεται και εμπνέει


Χμ...
Μάλλον βρήκα νέο αίμα.
Ο Ηλίας, ο κροταλίας, ο ποιητής της δεκάρας και μόνιμος σχολιαστής του γκέτο των πούστηδων [προσοχή, πούστηδων λέω, όχι ομοφυλόφυλων. Δεν μ' απασχολεί που είναι gay.Μ' ενοχλεί που είναι πούστηδες] Πιπαρτουά και Λαπούστρα.
Για την ώρα, πάρτε ένα αριστοτερατούργημα του ποιητού Ηλία Κροταλία και όταν τον μελετήσω επισταμένως θα επανέλθω με πλήρη κριτική του έργου του...

Σε μονοπάτια πατημένα,
ψάχνεις όνειρα θαμμένα!
Αγκαλιές ξεθωριασμένες,
στο συρτάρι σου χωμένες,
τώρα βγάζεις, ανασταίνεις,
την καρδιά σου κοροϊδεύεις! [Εδώ έχασε την ομοιοκαταληξία ο ποιητής]

Στα παλιά που τριγυρίζεις,
τα φιλιά σου τα σκορπίζεις,
στα παλιά που επιστρέφεις,
τον εαυτό σου πώς θ' αντέχεις! [κι εδώ πάλι το χάσαμε ποιητή μου...]

Μ' αρέσουν τα 3 θαυμαστικά που έχει βάλει στους 10 στίχους.
Σου λέει, ας με θαυμάσω πρώτος εγώ, αφού δεν πρόκειται να με θαυμάσει κανένας άλλος!!!
Θα επανέλθω όμως και σ' αυτόν και σε οποιοδήποτε άλλο ενισχύει την χολέρα των πούστηδων των μπλογκ.

6 comments:

Anonymous said...

Στα μονοπάτια θάβει όνειρα και στα συρτάρια βάζει αγκαλιές ξεθωριασμένες. Ωραίος ο ποιητής
Τα σώβρακα του που στο διάολο τα βάζει; Στο ψυγείο;

Medman said...

Και τι δεν θα έδινα να μάθω ΠΟΙΟΣ άραγε είναι ο ανώνυμος κύριος (προφανώς...) ο οποίος σχολιάζει με αυτό τον τρόπο...Δεν περνάνε και πολλά από το μικρό μου μυαλουδάκι...

Anonymous said...

Medman,

Γράφετε: "...από το μικρό μου μυαλουδάκι..."


Nα σας συγχαρώ διότι αν και σε μικρή ηλικία έχετε κατακτήσει την τεράστια αρετή της αυτογνωσίας.


Επίσης, να σας πληροφορήσω ότι το μέγεθος του μυαλού είναι αντιστρόφως ανάλογο με το μέγεθος της σου-φρα-φρά. Ζωντανά παραδείγματα η Λαπούστρα και η Πιπ-αρτουά.


Σίγουρα λοιπόν περνάτε καλά. Πολύ ευχάριστο αυτό.

Alex the Walker said...

Σκάστε "ηλίθιοι"!
Αφού δεν ξέρετε από ποίηση, τι μιλάτε;(ούτε κι εγώ ξέρω πολλά, γι' αυτό φροντίζω να κρατώ κλειστό το στόμα μου...)
Καταρχάς δεν ξέρετε τους κανόνες ομοιοκαταληξίας. Όταν τα δύο τελευταία φωνήεντα δύο στίχων είναι ίδια, η ομοιοκαταληξία είναι σωστή. (ένα σορό γνωστοί ποιητές έγραφαν και γράφουν μ' αυτήν την ομοιοκαταληξία.) Βέβαια τότε μιλάμε για άλλου είδους ομοιοκαταληξία από την καθιερωμένη, δηλ. την επανάληψη ολόκληρης της συλλαβής. (Και πάλι όμως, αν με απατά η μνήμη μου και ο κανόνας αυτός δεν ισχύει, υπάρχει και η ποιητική ελευθερία)
Επομένως ο Ηλίας μας δεν έκανε λάθος. Δεν νομίζω να το έκανε αυτό επειδή δεν είχε τίποτα άλλο να γράψει. Άλλωστε αυτό το ..."λάθος" υπάρχει στο τελευταίο δίστυχο κάθε στροφής, άρα είναι εκκούσιο.

Έιδικά ο Ανώνυμος, μου έσπασε τα νεύρα. Ως φαίνεται δεν έχει διαβάσει ποίηση, ή μαλλον το κάνει επίτηδες γιατί είναι φανατικός αντίζηλος του Ηλία.

Πάει ο Ηλίας. Κουρέλι τον κάνατε τον κατακαημένο... Τι σας έφταιξε; Ποιηματάκια γράφει χωρίς να εννοχλεί κανέναν. Και σ' όποιον αρέσουν!

Υ.Γ1:Εγώ, δεν έχω διαβάσει κανένα ποίημα του εκτώς απ' αυτό για κρίνω περετέρω...

Υ.Γ: Σας παρακαλώ, κάντε μου την χάρη, να μην μπείτε στο μπλογκ μου, γιατί γράφω κι εγώ κάτι τέτοια (και χειρότερα...) κι άν τα δείτε, μπορεί να πάθω ό,τι κι ο Ηλίας (και χειρότερα...). Βέβαια θα μου πείτε: "Αφού δε θες να δούμε το μπλογκ σου γιατί στλέλνεις σχόλιο με τ' όνομά σου;" Στέλνω σχόλιο ως Alex the Walker, γιατί μπορεί να νομίζετε ότι το έγραψε ο Ηλίας από μόνος του...

Εvgenia Tr said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ωραία γραφή αρχαιόπληκτε....κ το γράφω με όλη την σημασία της ειρωνείας!

εκφράζεται , όπως κάνεις κ εσύ άλλωστε κ μόνο σχολιαστής του γκέτο των πούστηδων δεν είναι!