Friday, July 6, 2007

Όταν ο ψυχίατρος ψάχνει ψυχίατρο επειγόντως

Νέο αίμα...
Γουστάρω.
Ο δόκτορ Medman αυτοπροσώπως. Μη τον κοιτάτε έτσι με τα καβλόσπυρα στη μούρη. Κάτω από τα καβλόσπυρα κρύβεται ένας αυριανός ψυχίατρος αλλά και ένας σημερινός πολιτικός ανήρ. Ιατρικό πολιτικό ημερολόγιο ονομάζει το blog του.

Πάρτε [άρρωστοι] ιατρική:
Επειδή ΕΣΥ είσαι ο αληταράς και επειδή ΕΣΥ δεν έχεις παιδεία από εδώ και πέρα (και μετά την τελειοποίηση του δικού μου νέου blog) θα ακούς κι εμένα να αναφέρομαι τακτικά στην σκατίλα σου γιατί πολύ απλά, η επανάληψη είναι η μητέρα της μαθήσεως.Ίσως κάποια στιγμή καταλάβεις και αποκτήσεις λίγο ήθος...

[ΕΣΥ, δεν είναι το Εθνικό Σύστημα Υγείας, αλλά κάποιος άλλος blogger, τον οποίο ο αυριανός ψυχίατρος αποφάσισε, μαζί με το γνωστό δίδυμο κατσαριδολαπούστρα και πιπαρτουά, να θεραπεύσει. Την "τελειοποίηση" του blog του την προσέξατε; Είναι και μετριόφρων ο παράφρων!]

Πάρτε [άρρωστοι] και πολιτική:
Συμπερασματικά το μόνο που εγώ τουλάχιστον βλέπω είναι η αλλαγή πλεύσης των πολιτικών κομμάτων.Επιπλέον προβληματίζομαι πολύ αναφορικά με την πορεία των δύο κομμάτων.Η διαφορά που βλέπω είναι μια: Η ιδεολογία των.Το ΠαΣοΚ διαθέτει ορθή ιδεολογία εν αντιθέσει με την ΝΔ η οποία είναι το κατεξοχήν κόμμα που εξυπηρετεί το κεφάλαιο.Άρα δεδομένου ότι η βάση είναι η ορθή ιδεολογία, νομίζω ότι το ΠαΣοΚ ΠΡΕΠΕΙ να επιστρέψει στην αρχική του τοποθέτηση (επί Ανδρέα Παπανδρέου)...
Και για να μην ξεχνάμε , η ΝΔ αποτελεί την συνέχεια μιας εποχής κατά την οποία η τότε ΕΡΕ έκανε τα διάφορα τέρατα.....

[Αν είναι 19 χρονών όπως λέει και γράφει έτσι, ένα ψυχίατρο τον χρειάζεται επειγόντως.]

5 comments:

Anonymous said...

Παρακαλώ μιά διόρθωση: Merd...Man!

Και μιάς και σίγουρα θα περάσει να σε διαβάσει να ενημερώσουμε λοιπόν την αγαπητή συντεχνία του Λόμπυ, τους ποιητάδες εκ του προχείρου και τις υπόλοιπες πυροβολημένες φούλες που συντάχθηκαν σε χρόνο dt πίσω από την φωλιά της κατσαρίδας δίχως να ρωτήσουν και να μάθουν το "ποιόν" και την ιστορία του προβληματικού, υστερικού και κυκλοθιμικού ατόμου, εκδιωγμένου από ΟΛΑ τα φόρα στα οποία συμμετείχε... να μην ψάχνουν να βρουν ΠΟΙΟΣ κρύβεται πίσω από τα ανώνυμα και ανυπόγραφα σχόλια του blog σου!

Δύο χρόνια στην Μπλογκόσφαιρα έχω υπογράψει ΟΛΑ μου τα σχόλια που΄χω αφήσει κατά καιρούς δεξιά κι αριστερά!

Μην κρίνουν εξ ιδίων τα αλλότρια με τις διπλοτριπλές υπογραφές και περσόνες λοιπόν!

Ο Κατσαριδολαπούτας με τις "επιτόπιες έρευνες και αυτοψίες" ΔΕΝ κατηγορείται διά τον σεξουαλικόν προσανατολισμό του (sic) αλλά επειδής είναι χαφιές και ρουφιάνος, πούστης στην ψυχή κι όχι στο σώμα!

(*) Είμαι χαρούμενος όμως ότι η μεγάλη πλειοψηφία της Eλληνική gay-κρατούμενης Μπλογκόσφαιρας (sxed;on to 40% των bloggers) κατάλαβε επακριβώς το τι παίζεται εδώ πέρα και δεν έτρεξε να υπαρασπισθεί απλά ένα δικό τους "παλληκάρι"(λέμε τώρα) που άδικα το ..."συκοφαντούμε"

Objerver, iLiAs, Justin και Merdman η "συμμαχία" των ευγενικών αυτών ανθρώπων, λιγότεροι και από τα δάκτυλα του ΕΝΟΣ χεριού!

Το΄χω ξαναγράψει και το επαναλαμβάνω κι εδώ:

Η περίπτωση ΛαΠούτα/Κατσαρίδας είναι ακριβώς η ίδια όπως η περιώνυμη αντίστοιχη του Γιώργου Βότση/Ντάνου Κρυστάλλη!

Όπως την πάτησε ο πανμέγιστος Έλληνας δημοσιογράφος και του άνοιξε την ψυχή του (διά να μεταφέρει μετά ο χαφιές στην ΚΥΠ τα λεχθέντα), ήπιε δυό ποτήρια κρασί μαζί του και δέχθηκε "αμάσητες" τις ψευδοπληροφορίες που πλάσαρε η ΚΥΠ στην κοινότητα του Εξαρχείου....

...έτσι πολύ απλά την πάτησα κι εγώ!

Τον γνώρισα εξ επαφής στο Blog-o-Party ΑΝ και ποτέ ΔΕΝ τον γούσταρα σαν blogger...μ' ακολουθούσε παντού καθ'όλην την διάρκεια της βραδιάς...με παραμύθιασε ότι συνέπασχε μαζί μου στην γνωστή υπόθεση-κόντρα με τον Τσαγκαρουσιάνο... λυπήθηκα αυτό το προβληματικό άτομο και τον εδέχθην πλειστάκις στο μαγαζί μου, καθώς και στην γιορτή μου.

Λαθος μου!

Το ανγνωρίζω!

ΜΙΒ

Anonymous said...

Το ΠαΣοΚ διαθέτει ορθή ιδεολογία...

Απίστευτο!

Έτσι εξηγούνται όλα τελικά!

Anonymous said...

Κύριε Αρχαιόπληκτε,


Είπαμε, δεν είπαμε?


Έχει γεμίσει το διαδίκτυο κόρες - δεν μας αφορά το τι βάζουν μέσα τους, αλλά μας ενοχλεί το τι βγάζουν προς τα έξω.


Όπως σοφά λέτε κι εσείς, όχι ομοφυλόφιλοι αλλά πούστηδες (στην ψυχή).


Congrats για το νέο σας παιχνίδι, τον ψυχασθενή.

Anonymous said...

Mήπως και οι τρεις σας γράφετε επαγγελματικά; Eίσαστε καταπληκτικοί!

Τα συγχαρητήριά μου αρχαιπόπληκτε!
Τα συγχαρητήριά μου J.McManus!
Τα συγχαρητήριά μου friends of babis skylos gap!

Anonymous said...

Aϊσέ το λουλούδι της ερήμου